tisdag 28 oktober 2008

Don’t you ever feel like you’ve been destined for something bigger than your skin?

Hej. Om en och en halv timme åker jag, Johanna och Elin till flygplatsen. För att åka till Berlin, Tyskland. Jag är rätt så nervös.

Jag har inte sett till Simon på hela dagen. Jag undrar vart han gömmer sig. Jag kan verkligen inte hitta honom. Mystiskt.

Inatt drömde jag om Hamze. Haha, lustigt va? Och det var en riktigt trevlig dröm. Jag fick träffa hans familj och han räddade mig från några dumma typer. Jag tror att vi skulle köpa en present till någon tillsammans.

Jag spenderade nyss lite över en timmes tid med att verkligen lyssna på Razia's Shadow. Ni vet, Forgive Durdens album som är en musikal med olika gäst-sångare som spelar olika karaktärer? Det är verkligen en underbar skiva. En underbar historia. Ni borde ta er tid att lyssna på den! Den finns inte att köpa på cdon. Jag är ledsen för det. Den kanske finns snart, för Forgive Durdens förra album finns.

Så, det här är adjö för mig! Vi hörs på lördag igen!

Inga kommentarer: