fredag 17 oktober 2008

Bra början

Här sitter jag och har tråkigt.
Jag hade hoppats på Pernilla-night, men de verkar vara upptagna med någon uppsats eller nåt.

Idag fick vi sluta en och en halv timme tidigare =D Nice, nice.
Vi hade nämligen vikare, och jag tror att hon inte fattade att hon skulle ha oss två lektioner. Vi fick gå efter en.

I matsalen så gick tog det jättelång tid för mig att hämta fil. Först så träffade jag på Mike (ni vet coolingens kompis förrförra året på IESK), sen hittade jag Alex och Robin vid mjölken, och sen hittade jag Maria.
När jag äntligen skulle sätta mig och äta så insåg jag att jag hade för mycket mûsli i förhållande till filen, så jag tvingades gå tillbaka och hämta mer fil.

Efter skolan träffade jag Matilda och Natalie på stan. Nice, nice, det också.
Vi stötte ihop med massa folk vi kände. Till exempel Alice och hela bunten med hennes alternativa kompisar, bland annat Alex igen. De frös.
Och Tim! Han var på stationen.
Och så fick jag se Emil som jobbar på godisland. Fast vi fick inget billigare, fast Matilda känner honom.
Och Gustav var där =)
Och Bea, henne glömde jag nästan! Hon var med sin pojkvän och hon åt en blå klubba så att hon blev blå i munnen.
Efter det gick jag till bibblan för att leta efter en bok att recensera. Där träffade jag Freja.
Och sen träffade jag Mike igen. Han skulle låna en bok med trumnoter. Han ler mycket, leenden gör mig glad.

Så trots att det här blev värsta sociala dagen så sitter jag nu här och har tråkigt och känner mig ensam.
Jag kanske ska ta mig ut till vardagsrummet och titta på dåliga tv-program med min familj. Eller så ska jag fortsätta på mitt projekt städa rummet. Fast det går inge bra.

Dagens låt: Dragging Dead Bodies in Blue Bags up Really Long Hills
...................- Escape the Fate

2 kommentarer:

Anonym sa...

... är vi upptagna med nån uppsats? jag har inte vart upptagen med nån uppsats! varför ringer du inte för?

Anonym sa...

oj, vad dumt det blev.
jag borde ha ringt. Eller ni.
vi borde träffats.