tisdag 7 oktober 2008

Oh, Mildmay and Felix. I love you.

Hallååååå!!!! :D

Det har vart tyst här i några dagar nu. Min tysthet har berott på att jag har varit upptagen med en bok. The Mirador av Sarah Monette. Sarah Monette är min absoluta favoritförfattare evah och The Mirador är tredje boken i en himelskt underbar serie. Som jag älskar. Och som ni alla borde läsa.

Jag läste ut boken för 20 minuter sen. jag missade större delen av Ugly Betty, men det gör absolut ingenting.

Jag kan berätta att att jag skrek lite och jag grät en snutt och så skrek jag lite.

Och jag ääälskar boken. So much. Och jag skulle kunna skriva massor om den, men jag tror inte att ni skulle bry er det minsta. och så måste Johanna läsa den först!

Hej dåååååe! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Meeeeh, jag vill läsa nu!!! guuh va spännande!