lördag 4 oktober 2008

Tänk så har man en hund? En hund? Tänk så har man en HUND?!

Idag har jag fått presenter! Det bästa var iPoden! En liten och röd en. Den är så liten och så tunn och lätt och fin, och den matchar min mobil (upptäckte jag för en stund sen)! Den skulle komma på måndag, men den kom redan igår! Wiie!

Men jag fick lite andra grejer också. Här är en lista;
  • Mascara och läppglans
  • Neverwhere av Neil Gaiman
  • En chokladask
  • 2 par örhängen
  • Presentkort på H&M
  • Pengar
  • Scarf
  • Parfym

Tjejigt va? Det gör inget, jag är tjej. Så ni kan pusta ut.

IPooooood! Om man skakar på den så byter den till ett slumpmässigt spår! Och om man vrider den åt sidan kommer en sån här omslagmenygrej! Och jag kan spela ni vet det här spelet med en kula och lite hål och sånt och så ska man akta sig för att ramla ner i dom och komma i mål? Det spelet fins och man licksom bara vinklar iPoden för att styra!!! Oooh, och så kan jag titta på videor!!!!1!! It's so AWESOME!

Ehum.

1 kommentar:

Anonym sa...

oooh neverwhere!
och IPOD yey!