fredag 24 oktober 2008

Vilken lattjo liten pryl

Hejsan!

Idag är sista dagen innan lovet. Vi sitter i skolan och en Naturkunskapslektion börjar om en kvartis.

Lov! Snart! och sen HalloweeEEEeeEEEeen. Jag, Johanna och Elin kommer att vara i Tyskland över halloween.

Elin fyller år på lördag! Wiie.

Vet ni vad jag hatar? När låtarna inte är numrerade på skivfodral! Så om man vill veta vad tex låt 6 heter så måste man räkna låtarna tills man kommer till den sjätte! Det är mycket irriterande och onödigt! varför kan man inte bara numrera dom?

Igår var Elin och jag och såg High School Musical 3. Den var bra. Och jag köpte Svart's skiva på Kulturbutiken! Och på tal om Svart så finns nu intervjun/akustiska spelningen uppe på Radio ärligt talat. Jag önskar att det var bättre ljudkvalitet. Och att videon för det hela fanns upplagd.

Idag ska jag gå på stan med min mamma och syster. Min syster är hemma från Tyskland i några dagar! Hon kom natten mellan onsdag och torsdag, och jag gav henne en kram och sa godnatt. Sen dess har jag inte sett henne, höhö.

Nu kom vår lärare Pelle in i rummet. Dags att gå! Hej då!

Inga kommentarer: