lördag 18 oktober 2008

Reverse this Curse är en bra låt

Jag har målat naglarna! =D Silverglitter.

Precis när jag insåg hur trött jag var på all musik jag hade och började ladda ner massa ny, så insåg jag att jag glömt hur bra Escape the Fate var.
Så nu sitter jag här med en hel del ny musik och lyssnar ändå på gammal. Fast jag laddade ner några nya låtar med EtF också.
.
Jag har en hel jättestor hög med skolarbete som jag måste göra. Och när jag har så här omöjligt mycket att göra så reagerar jag med att inte göra något alls. Det är dumt. Men jag VILL verkligen inte göra plugg nu. Så jag kanske skjuter upp det till söndag kväll istället, då det är alldeles för sent att få något vettigt gjort.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med! När man har alldeles för mycket läxor, slutar det med att man inte göra något av det, utan skjuter upp det till helgen. :P Det är lite konstigt egentlige...