lördag 25 oktober 2008

LOV

Höstlovets to-do-lista:
  • Städa mitt rum!!!
  • Köpa kläder. Speciellt byxor. Jag har nästan inga byxor!
  • Spela fiol utav bara tusan
  • Repa med Matilda Maria och Toll
  • Pluggeliplugg
  • Baka tårta hemma hos Matilda S
  • Aktivera mitt kreditkort
  • Kolla på film (särskilt live-DVD:er, Phantom of the Opera och Sweeney Todd)
  • Göra synundersökning
  • Taste of Chaos i Katrineholm om det finns något sätt att ta sig hem efteråt. Sista tåget går nämligen runt 9. Breeze the Breath spelar 23. Så antagligen är det kört. Men man kan alltid hoppas.
  • Sakna Lisa, Elin och Johanna. :'/ Mycket. Mer än vanligt. När åker ni och när kommer ni tillbaka?

Hur som helst så är det lov. Wonderful. Jag ska börja med att sova. Alldeles strax.

Dagen har varit mest dålig och lite bra. I skolan fick vi kakor. Och så slutade vi två timmar för tidigt. Det var de bra sakerna.

Vi åt inte thaimat och jag blev ledsen. Så jag åkte hem istället. Sen åkte familjen till farmor och farfar på middag. Det var tråkigt. Jag åt inget, för det fanns ingen mat åt mig. Jag hade sagt att jag inte ville ha nåt, för jag skulle äta thaimat trodde jag. Jag åt chokladpudding med lös grädde och fick ont i magen.
Jag såg två framträdanden på Idol och Lars var bra. Det fanns äckligt godis i godisskålen. Farfar pratade om grönstarr och fonder och sånt.

Jaghade inte energi nog att ta bussen hem. Jag brottades med Anna,hon är kittlig. Jag fick lite pengar, vilket ju hör till de bra sakerna.

När vi äntligen åkte hem i pappas bil träffade jag Matilda och Maria. Vi gick hem till Matilda och lyssnade på musik och sov ett tag. Nu är jag hemma igen.
Nu ska jag sova igen.

Jag är emo men imorgon ska jag vara glad. Då vaknar jag ju upp till en ny härlig dag med nya möjligheter. Hehe.
Den brunhåriga sångerskan i Abba växte upp i Torshälla säger farfar.

Hejs.

1 kommentar:

Anonym sa...

Meefkids-upptäck : http://www.youtube.com/watch?v=0gPulu85q04&feature=related