söndag 19 oktober 2008

Never odd or even

Jag har inget att säga egentligen, men det var länge sen jag skrev något här och jag vill inte att ni ska glömma mig eller tycka att jag är tråkig. Så jag hänvisar direkt till Lisas inlägg nedanför. Mycket intressantare.

Jag är lite trött och lite sur. Men jag tänker inte låta detta bli ett emoinlägg.

Idag läste jag ut Un Lun Dun. Min första reaktion var "Hm, vad mysko att Deeba och Hemi inte blev tillsammans...". Min andra reaktion var "Gud vad jag älskar att de inte blev det!"
Just nu sitter jag och formulerar lite meningar till min book review i huvudet.

Idag var jag hungrig hela dagen. Fastän jag åt. Jag funderade på om jag var en Rugaru. Sen skrattade jag åt mig själv, för det är en konstig tanke. Jag är fortfarande lite hungrig.

JAG HAR HITTAT MINA NYCKLAR! De låg under byrån i hallen hos pappa. Jag känner mig lite dum, med tanke på att jag tittade under badkaret och högst upp på min bokhylla.

Jag har en grön fläck på benet.Alltså inte byxbenet, det riktiga benet. Det är ganska fint.

Hejdå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

woot nycklar!! hehe

Anonym sa...

woot nycklar!! hehe