söndag 19 oktober 2008

You're the kind of girl to take home to mom, if my momma was dead

Jag tog nyss ner en mycket gammal katt-poster från min vägg och satte istället upp en på Cobra Starship. Ena sidan av täxthäftet (som alltså inte var ett häfte) bestod av en affisch Det är lite sorgligt, eftersom skivfodralet nu inte har någon framsida. Och affischen är ganska liten så den ser lite lame ut. Jag kanske inte behåller den på väggen. Men det var iaf dags för katten att försvinna!

Jag äter kola! Yum!

Jag har idag också spenderat lite mer än en timme med att kolla på en Panic at the disco konsert. Dom är underbara! I de två första låtarna eller så är Brendons röst lite darrig, han blir alltid nervös på kamera-framträdanden. Sen låter han underbar! Underbar.

Låt oss avsluta detta med Gabe Saporta från Cobra Starship. För att han är bra. Och för att det är en rätt så intressant ställning och vinkel.

Inga kommentarer: