fredag 3 oktober 2008

Tell me do you still have pieces of me, 'cause I'm not complete at all

Låt mig berätta om någonting som verkligen är värt att blogga om:

Vi hade nyss en fajt. :D Dom händer inte ofta ska ni veta. Eller det kanske ni redan vet.

Den bestod av att Johanna skrek åt mig och Elin för att vi var för flummiga och av att jag och Elin fnissade lite åt Johanna för att hon skrek åt oss.

Och detta hände inför praktiskt taget hela klassen. Som förmodligen blev lite förskräckta.

Nu är det så där stelt och obekvämt som det blir när man vet att folk har tagit illa upp och det finns ingenting man kan göra åt det.

Å andra nyheter, ikväll är det höstfestival! Och vi ska gå, med Agnes! Agnesagnesagnes. Jag tror att det är när sånna här udda saker som bråk händer, som man saknar henne mest. Hon hade nog behövts.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror att jag saknar er ännu mer än vad jag själv har insett.
Allvarligt, just nu saknar jag er helt enkelt skitmycket och det är deprimerande. och vad du skrev gav mig en mystisk klump i halsen.

Men om en liten evighet är det jullov, då ska jag väl lyckas vara ledig tll största delen.