onsdag 1 oktober 2008

It will make you fat and ugly

Nyss kom jag hem ifrån invigningen på skolan. det var ganska roligt, vi gick omkring med en bricka godis och sa goodis? Det var skojjigt:P Agnes kom inte, det var mindre skojjigt.

Och HAHAHA Oskars och Alex musikvideo? Var. Rolig...! Lite osynkad och a cappella! Fast dom var bra.

Jag borde egentligen läsa i engelskaboken(Jag har 150 sidor att läsa tills imorgon), men jag orkar inte.

Igår fyllde jag år. Jag fick en halsduk och ett par "vantar". Och en iPodladdare som man kopplar in i ett vanligt eluttag. "Konstigt" tänkte jag. "Jag har ju ingen iPod?"

Nej, det tänkte jag inte. Jag visste att jag skulle få en iPod. En röd rackare. Den kommer tidigast måndag *iz sad*

Nu ska jag läsa om Unlondon! Inte om Parisn't eller Lost angeles och absolut inte No York!!! Fniss

Later!

3 kommentarer:

Anonym sa...

en röd rackare, hhahaha

och visst är deras ordtvistningar alldeles underbara?

Anonym sa...

hur ser ett par "vantar" ut, undrar jag?

Anonym sa...

hahahah jaa, jag hade inte förväntat mig att den skulle vara rolig:p

ett par "vantar" ser ut som ett par handledsvärmare ungefär:p