lördag 25 oktober 2008

I won’t say I’m in love.


Well, is it hard understanding?
I’m incomplete
A life that’s so demanding
I get so weak
A love that’s so demanding
I can’t speak


…kusindag idag. Släkt. Jaha.
Och städa-dag för mitt rum.
Tråkig dag. Jahaja.

Det är Elins födelsedag!!!! :D Hurra!! ! GRAAATTIIIIS !!!
Det är inte tråkigt.

Nu kom mina kusiner. Jag måste klä på mig.

Jag vill ha Senses Fail's nya skiva. Och Escape the Fate's nya skiva. Fast det är inte Ronnie som sjunger. Om man inte skulle veta hur otroligt fantastisk Ronnie var så skulle man tycka att den nya sångaren Greg är fantastiskt otrolig. Men det är han inte, inte jämfört med Ronnie. Ronnie är det rentav Gerardklass på, och det säger en hel del. Greg har för mycket att leva upp till. FAIL.

Failad helg. Tårta hos Elin imorgon. Inte fail hoppas jag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Menar du att du vill ha deras SKIVOR? Inte bara ladda ner musiken??

Anonym sa...

Jo, jag funderar faktiskt på att köpa en av dem, och önska mig den andra i julklapp. Eller båda i julklapp. Eller nerladdning. Får se.

Astrid sa...

GRATTIS ELIN :D<3

Anonym sa...

han heter inte greg agnes... ><
han heter creig XD

ahahah Fail / alice