måndag 27 oktober 2008

There's a hole in my hat

Ibland är jag emo och deppig och då skriver jag ett emo och deppigt inlägg här. Men då, just innan jag ska posta det, läser jag igenom det och inser vad patetisk jag är och att mina problem inte är problem egentligen utan småååå, små harpluttar i en gigantiska hög elefantbajs (symboliserande alla andras problem).

Då blir jag glad igen och raderar inlägget.

Jag ligger här nersjunken i en tröja och känner mig allmänt nersjunken i en tröja. Jag har lite ont i en tand för jag inbillade mig för ett tag sen att den var lös och har sedan dess vickat på den med tungan. Vilket är helt absurt så jag tappade alla mina tänder för sisådär 5 är sen.

Nu är det slut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

någon gång borde du posta ett emoinlägg!

Anonym sa...

nevah!
Du e ju knasig!