tisdag 6 januari 2009

And I'm just gonna say hey.


Igår var jag, Johanna oh Lisa på Astrids kalas! Det var mycket trevligt! Jag förälskade mig i några mjuka fyrkantiga fruktkolor som hon bjöd på, dom var goda. :P Vi fick även ytterst fina armband som hon köpt i Mexiko! Det var fina pärlor på mitt. :)
Åh, det var maskerad föresten! Jag var utklädd till en katt, Johanna till en man och Lisa till en indian. Vi var fina! Jag tror jag har kort på det för Lisa lekte med min kamera...men jag orkar inte lägga in dom på datan.

Ja! Vi har en ny nedräkning längst ner på bloggen! Den är fin! Och jag längtar, JätteJättemycket!

Och snart, mina vänner, kommer det att finnas en ny layout på denna blogg! Så håll ut, för snart är den jobbiga juliga röda färgen blott ett minne.

Nu ska jag klä på mig! Det kan vara dags att göra nu när klockan ha passerat fyra å allt.

Inga kommentarer: