torsdag 8 januari 2009

I was a dumb punk kid with nothing to lose, and too much weight for walking shoes.

Hej!

Idag började vi skolan igen. Jag blev förvånad när engelska lektionen visade sig vara intressant och till och med rolig. Däremot så har vi fått det sämsta schemat ever. Vi börjar tidigt varje dag förutom en. Förutom en! Usch. Att ta bussen före åtta på morgonen varje dag är verkligen inte någonting som man ser fram emot.

Efter skolan tittade jag, Johanna och Lisa på Veronica Mars som har gått i repris på tvåan hela veckan. Det är ett bra programm, men jag önskar dock att jag hade sett den första säsongen då det skulle ha gjort serien lite mer förståelig.

Nu ska jag dricka te och läsa lite ut Harry Potter och fenixorden!

2 kommentarer:

Anonym sa...

:D Jag har precis laddat ner de tre första avsnitten! Vi kan titta på dom snart nån gång?

Anonym sa...

Jaa! :D