lördag 3 januari 2009

No one can ever be completely understood. That's the tragedy of the human condition— that no one will ever truly see you as you want to be seen.

Hej! Idag tittade Elin, Johanna och jag på Star Wars, episod 1.

Ehm... jag har glömt bort vad jag tänkte skriva?

LOL igår ritade jag! Det måste vara år sen jag ritade senast, hahaha... Resultat: Ett, Två.

Det är verkligen dags att fixa bloggen! Vi behöver ny poll, nytt huvud (ugh hata tomteluvorna) och jag ser helst att den röda färgen förvinner också! Den känns så julig nu.

Näär ska vi fira Agnes? Hon fyller år imorn! Grattis i förskott!

ETA: För att liva upp detta korta inlägg: FALL OUT BOY's nya video till AMERICA'S SUITEHEARTS

Den är WACKY.

WACK WACK WACK.

Och den söta tjejen i de lustiga brillorna som ser ut som Mikey Way? Det är Cassadee from Hey Monday. Hon är väldigt gullig, men tyvärr sjunger hon inte särskilt... bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Aw! Jag älskar bilderna du ritade! Speciellt den första!

Och jaa! Vi behöver en blogg makeover!!