lördag 17 januari 2009

ja, det här med rubriker ni vet...

Jag har tillbringat några kvartar med att läsa inlägg på Pernilla Goes Skating (vår gamla blogg). Den är väldigt bra. Väldigt bra.
Varför skriver jag inte lika bra nu längre? Min inlägg blir så hemskt okreativa och allvarliga och tråkiga. USCH. Jag ska bättra mig om jag kan.
Jag törs nästan skylla alltsammans på IB.
Men jag vägrar bli en okreativ och tråkig person.
Eller också var vi alla bara lite mindre mogna på den tiden. Jag önskar att jag var mindre mogen eller nåt.

Jag vill se Charlie and the Chocolate Factory!!!!
Och Pochahontas! Men mest Chokladfabriken med GLASHISSEN SOM Mr WONKA KROCKAR MED. Oh man...
Kan vi inte se den typ nästa helg?

Imorgon ska vi klassvänner hem till Linda och titta på film. Det ska bli mysigt. Jag hoppas att vi ska titta på Pochahontas. Eller kanske Rottuille (stavning?!)

Madness in the great ones must not unwatched go

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Råttatouille" stavas det ^_^ franska...

Anonym sa...

CHARLIE AND THE CHOCOLATE FACTORY!!!

JAg vill också se den, är vad jag menar, jag älskar den filmen! Jag är SÅ på nästa hel xD