torsdag 15 januari 2009

Level 1 complete

Hej där!

Vi har nu studiestuga, vilket betyder "Ingenting jippieee!".

Johanna läser Peters blogg. Jag tittar på gamla avsnitt av TAI TV (Youtubeflumm av bandet The Academy Is...).

Ikväll är det öppet hus här på skolan. Klockan 5 till 7. Kom förbi och muntra upp oss?

Imorgon kväll är det Lillebror! Jippie! På Contrast! Med Tikkle Me och Trasig och nått annat! Agnes, du kan väl? Jag inser att vi inte pratat om det än.

Nu läser jag Kafe Lillebrors blogg och Johanna spelar spel. Oskar och Markus kom nyss och satte sig vid oss. Dvs, sofforna utanför klassrummet. :)

Oskar och Markus spelar också spel. Oskar har inte klarat första leveln än. Markus är mycket bättre.

Hej då!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh.. nä, jag kan inte. =(
Faktum är att jag är upptagen hela denna helg.
För Lillebrors skull gör det mig kanske inget, i och med att jag inte har mycket till övers för techno. Men deprimerande att inte träffa er.

Anonym sa...

aw man D: