måndag 26 januari 2009

Så vill jag också se ut.

Hej,
jag har inte så väldigt mycket att säga. Kände bara ett trängande behov av att få dela med mig av den här sällsynta och sällsynt vackra bilden:

Den mannen kan konsten att vara vacker. Den här bilden måste vara bland det finaste jag sett.

Nu vill jag återföra uppmärksamheten till inlägget härunder, det är mycket intressantare och jag känner mig dum som inte låter det vara överst. Nåväl, se till att läsa Lisas inlägg när du dreglat klart över Gerards ögonfransar. Jag har säkert mycket att säga om ämnet klyschor och så vidare, men jag har inte tid att skriva något vettigt just nu. Fiollektion om en halvtimme.

3 kommentarer:

Anonym sa...

WOOOW THAT IS AWESOME! GUH!
Jag älskar A clockwork orange!

Anonym sa...

Jag har inte sett den. Jag vet inget om den. Jag vill se den och tycka om den. (:

Anonym sa...

ÅHÅHÅH vilken underbart vacker bild... verkligen man dör ju lite på den :) mahaha