söndag 11 januari 2009

In the odd world, the rain is pouring memories from my past.

Hej.

Igår spelade Jag, Agnes, Johanna och Lisa Rock Band. Jag blir bättre och bättre på trummorna, från början tyckte jag att det var omöjligt men nu funkar det faktiskt. Efter ett tag gick Agnes hem och då spelade vi andra Buzz-musikquiz. Det gick bra för Johanna och mindre bra för mig.

Så. Idag ska jag inte göra ett skit. Kanske beställa saker från internet, det är så roligt att få hem saker på posten!

Det är Skins på tv ikväll! Klockan elva på femman! Missa inte det! :D

Imorgon ska vi till Vilsta med skolan. Varken jag, Johanna eller Lisa har en pulka så vi får nog tråkigt. Inte för att det gör någonting, jag har fortfarande ont i svanskotan (HaHA lustig ord!) sens förra gången vi åkte.

Oj, jag brukar vara den som skriver minst, och nu får jag skriva två inlägg på rad! (:

4 kommentarer:

palGLOW sa...

OMJJ VARFÖR ÄR EN ÖNSKNING ATT JONAS BROTHERS SPLITTRAS! har inte märkt det förut. ALDRIG

Anonym sa...

Haha! Erkänn att det är liite lustigt? (:

Anonym sa...

är det mer förvånande än det där med slemmiga grodor?
det här är inte våra ösnkningar, det är önsknignar som folk får rösta på så att vi får se vilken som vinner.

Anonym sa...

om den vinner kommer jag börja gråta...och det vill ni inte:'( krossa inte mitt hjärta<333 de ska aldrig splittras, aldrig, aldrig, aldrig, aldrig(sitter och vaggar i fosterställning)