måndag 19 januari 2009

Tralalala

Hej
här sitter jag i skolan och har biologi och drömmer mig bort till en existens där jag inte är skolelev.
Idag känner jag att jag fått återfall av min skoltrötthet. Det är inte bra. Jag sitter och tittar på klockan var femte minut. Vilket inte är en bra taktik eftersom det får tiden att gå hälften så fort.

Tangentbordet här är SÅ ÄCKLIGT. Det är jättejättesmutigt äckligt snuskigt.

Men på den ljusa sidan; när jag känner att jag inte bryr mig om skolan, så känns det inte som att jag har så många problem. För skolan upphör ju att vara ett problem om jag inte bryr mig. Och för övrigt är jag rätt problemfri just nu. Det går till och med bättre att sova. Så ja, en problemfri dag bortsett från skolan. Jag är glad.

Grattis till Matilda Svensson som fyller 17 idag!!!!!!!!! (och som jag faktiskt kom ihåg att gratta!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Matilda Svensson!

Anonym sa...

Tack så mycket:D<3