onsdag 7 januari 2009

A dream is a wish your heart makes

What is up with this new fashion of tatooing words across the side of your stomach?

Alex Deleon (The Cab) har gjort det and so has Bill Kaulitz. What?

Jag har nyss taggat alla mina inlägg. Det var lite jobbigt.

Det finns en tagg som heter fangirling och jag använde den bara till det inlägget där jag diskuterade fangirls. Men egentligen hör den kanske hemma i de flesta av mina inlägg, då jag tenderar att prata om sånt jag fangirlar.

Idag var vi och åkte pulka i Vilsta! Det var kul. Och Läskigt! Jag har inte pulkat på flera år.

Uuuh, jag tänkte nyss skriva något om våra klasskamrater... men jag insåg att nån gång i framtiden kan det hända att de läser vår blogg. Så det kanske inte var så smart.

God Natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bill är så... smal. Väldigt väldigt smal.