torsdag 1 januari 2009

2009 - this is the year it all will happen

Gott Nytt År!

Jag känner mig väldigt optimistisk. Det har varit en mysig nyårsafton. Jag har annorlunda känslor än vad jag brukar ha den här tiden på året.

Förra året var jag i ton med Death Cab For Cuties "So this is the new year/I don't feel any different".

I år känner jag mig annorlunda Jag känner att saker kommer förändras. Jag tror att 2009 kommer vara ett bra år.

Varje liten fyrvärkerismäll liksom sa "Everything will change"

PANG - Change
BAM - Change
BANG - Change
BOOM - Change

Det är fortfarande fullt med fyvärkerier utanför.

Och det är inte det att 2oo8 har varit ett dåligt år. Det har vart bra. Ett år för flera första-saker. Första terminen på gymnasiet. Första gången jag sommarjobbade.

Det har också varit ett år av Panic at the Disco. Japp, i January för nästan ett år sedan hörde jag Nine in the Afternoon för första gången.

Jag vet inte, jag känner mig upprymd nu bara. Ett Nytt År har gett mig mer hopp än självaste lovet.

Jag ska nog klara av ett år till.

Though change will come
Oh change will come

1 kommentar:

Anonym sa...

Inlägget gjorde mig glad =)

För mig var det nästan tvärtom, att jag inte kände någon skillnad. Jag brukar göra det. Jag brukar nästan känna mig vördnadsfull vid tolvslaget
Anyways...
Gott nytt åååååår!!!