onsdag 21 januari 2009

Drop a heart, break a name

Pete Wentz, du klär dig så himla lustigt. Den där halstuk-mössa-saken är otrolig (PLUS att du har en mössa under). Jackan är hisklig. Skorna är jätteskojiga. Och ändå är det den turkosa tröjan som skär sig allra mest. ♥

Idag på engelskan sa Alex "Abolish it" och det blev tyst i klassrummet.
Vi tyckte alla att han sa "A ball of shit".
Sen skrattade vi gott.

Agnes säger: har du tänkt på att den här bloggen har en mycket allvarligare ton än den gamla?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men det kanske inte är sant, det kan bero på att jag själv har varit så deppig. Men jag ska sluta skriva allvarliga/deppiga inlägg så blir allt bra.

Vi kanske bara är ... mognare?
Nej tack.

Anonym sa...

och vilken fin inläggsrubrik.

Anonym sa...

Jag vet inte, jag tycker om de tänkiga inläggen. :)

haha mognare. Jag hoppas inte det.

rubriken kommer från en fob sång...

Anonym sa...

Okej, då kanske jag ska fortsätta i samma stil, för jag tycker oftast mycket om allvar. Egentligen.

Pete's jeans är jättesnygga!
Jag är medveten om att de är det minst iögonfallande på bilden, men jag älskar dem och önskar mig dem.