onsdag 14 januari 2009

Och plötsligt gick vi alla upp fem kilo?

Idag gjordes upptäkten att vår våg i badrummet drar av 5 kilo på ens vikt. Vilket betyder att alla i min familj väger 5 kilo mer än vad de alltid trott. Jag har väldigt, väldigt roligt åt det, eftersom folk blev väldigt, väldigt förskräckta.
Jag tycker dock inte alls att det är något att hetsa upp sig över. Jag menar, att en siffra förändras betyder ju varken att jag blir tyngre eller tjockare än vad jag var innan.
LOL. Mamma och Alice är roliga. De verkar inte dela min åsikt.

Alltsammans uppenbarade sig i samband med min hälsokontroll hos skolsköterskan, där jag alltså vägdes på en våg som visade rätt siffror.

Gabe Saporta följer Alicia Way's twitter. Hon är Mikey Way's fru, för er som inte visste det.
Det är dagens andra upptäkt.

Hoppas att läsaren känner sig en gnutta mer upplyst efter detta synnerligen illuminerande inlägg.

Alla som vill känna sig smala får komma hem till mig och väga sig. Hejdå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA! Det skulle inte påverka mig alls, jag har ingen aning om vad jag väger! Men haha iaf!

Anonym sa...

hmm...konstigt för när jag vägde mig hos dig på jullovet vägde jag typ 53... allstå egentligen 58... och sen hos skolsköterskan som är en rätt våg vägde jag 50... hur mycket gick jag ner under ´jullovet egentligen :O hehe scary shit asså ^^