tisdag 27 januari 2009

Hugs are overrated, just FYI

Hallå i stugan!

Idag är jag trött. Jag måste snart ta tag i lite skolarbete, så att jag har någonting att säga på engelska-debatten i morgon.

Idag fick vi reda på att vår lärare Sandra är sjukskriven och kommer kanske inte tillbaka på hela året. När vår lärare Per kom in för att "titta till så att vi jobbade" började några tjejer i min klass skratta jättemycket, eftersom de satt och spela spel. Då började hela klassen skratta och Per fattade ingenting. Han trodde vi skrattade åt honom. Han blev röd i ansiktet. Sen flydde han.

*gnuggar mig i ögonen*. Jag borde nog ta av mig mina linser. Jag använder dom bara på idrotts-dagar du för tiden. Jag vet inte varför.

Vad gör ni?

Jag tror verkligen att jag har växt så himla mycket, under det senaste året ungefär. Jag kan titta tillbaka och se vilken insnöad liten bitch jag var. Jag höll så himla hårt på mina åsikter, samtidigt som jag dömde andra utan förståelse eller minsta information.

Jag är inte sån längre. Jag försöker verkligen att inte vara sådan. Men ibland är det svårt. Det kan gälla religion/musik/livstil, vad som helst.

Avslutande; Kevin Jonas!

Photobucket
Seriöst, hur kan ni INTE älska någon som dansar sådär?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag sitter här och känner mig hopplös och ska precis gå och lägga mig. Klockan är halv nio.

Vad har fått dig att växa?

Hahha, det tog flera sekunder för mig att fatta att du inte menade din längd xD Då skrattade jag lite åt mig själv.

Vad gör ni?

Anonym sa...

hopplös? vaffö då?

Och jag vet inte. Massor med saker.

Vi msn:ar med Hamze.

Anonym sa...

hahahahahahaah! naaaaaaaaw, älskar honom! <333

Anonym sa...

stackars per xD