fredag 30 januari 2009

"God knows how you're holding your pencil!"

Idag hände något komiskt efter idrotten. Jag skulle ta på mig mina kläder efter att ha duschat (vi spelade kaotisk handboll på lektionen) och jag lägger märke till hur små mina trosor verkar vara. Jag får mina farhågor besannade när jag tar en titt på storlekslappen: 134-140. Min lillasysters. HAHAH.
Jag fick kämpa för att få på mig dem utan att spräcka dem, och jag kan säga att jag inte kände mig riktigt bekväm resten av dagen.

Jag och Emma har nu avslutat vår artikel om budgetprocessen. Ungefär hälften av det vi skrivit handlar faktiskt om budgeten. =) En bedrift tycker jag.

Jag sitter här med en bulldog i knät. Bulldogen Isa är är ful och korkad men hennes speciella charm liksom kompenserar det. Fast å andra sidan så ligger hennes charm till största delen i hennes fulhet och korkhet. (HAH nytt ord)
Hon fiser mycket. Fast just nu är mitt rum rätt fisfritt.

När jag postat detta ska jag duscha och sen ska jag äta och sen ska jag på bio med Elin och Johanna. Det ser jag fram emot.

Jag fick just ett skumt sms från min självutnämnda BFF (Best Friend Forever) aka Dennis: "Löner blir lite sen."
Hm. Jag vet inte riktigt vad jag ska svara. ....

Det blev: "Åh så synd, jag som har hans naglar."

Ska bli intressant att se vart den här konversationen leder.

Det var allt för den här gången, kära läsare.
Duschen nästa!

Usch, de är äckliga och för långa. Tur att jag inte har såna naglar. Fast den som målade var duktig.

7 kommentarer:

Anonym sa...

WOW vilka långa naglar! Det ser ut som lösnaglar! (:

Anonym sa...

omg ew DNW D:

Anonym sa...

Vad menas med DNW?

Anonym sa...

Do not want.

I hate the internets. Löjliga uttryck tränger sig in i min hjärna! Jag är i "titta på massa bilden"- stadiet när det gäller Jonas Brothers. och min hjärna har gått "UNF" mer än en gång. Döda mig?

Och hur undviker du det?

Anonym sa...

Undviker vad? Att få löjliga uttryck inträngda i hjärnan? Jag vet inte, jag får inte det bara (:

NOOOOO! INTE DÖDA LISA! D: LEV FÖR EVIGT! ! !

Anonym sa...

hahaha bilder på jb<333 det är jobbigt när sama kommer hela tiden...och när joes hår är fult...unf?

Anonym sa...

:O Joes hår är väl aldrig fult?