torsdag 22 januari 2009

I'll give you all the nails you need

Jag hatar att inte våga gå och lägga mig av rädsla för massa vakna timmar, då det inte går att undvika jobbiga tankar. Och det kan vara rädsla för dem som hindrar mig från att somna från början.
Ibland känns allt bara så jobbigt. Blä på det

Och ändå är jag glad. Jag är faktiskt glad. Därför jag förstår inte varför jobbiga tankar kommer när jag ska sova. För jag ser knappt till dem på dagarna.
Och jag lovar att jag är glad. Det är bara det att jag är ovän med kvällar.

Jag har målat naglarna lysande grönglittriga för att muntra upp mig själv. Det funkar lite grann (:

God natt.

A light to burn all the empires
So bright the sun is ashamed to rise and be
In love with all of these vampires
So you can leave like the sane abandoned me

Inga kommentarer: