torsdag 29 januari 2009

Hello You. I don't like my non new jacket.

Hallå där! (oj. Nu lät jag som Lisa igen! För andra gången idag! Weird.)

Efter en uppmaning från Petra skriver jag nu ett inlägg efter några veckors uppehåll.

Nu är det snart dags att söka sommarjobb. Usch. Jag försöker skriva ett CV för det är kind of obligatoriskt vid ansökan av sommarjobb. hm. Det går dåligt. Det flesta frågor som dyker upp då man ska skriva ett CV är "Vad ska du göra i framtiden?" ,"Vad är dina mål med din gymnasieutbildning?", "Vad är dina fritidsintressen?". uhh.

Imorgon ska föresten jag och Johanna på bio. Tror vi. På den där filmen, Benjamin Buttons.... ja ni vet. Är det någon som vill följa med? Alla är välkommna. Det vore roligt med lite sällskap. :)

Jag tror vi måste skaff ny poll. Det borde nog vara utgådd nu. (utgådd. är det ens ett ord?)

Nu ropar mamma att maten är klar. Så jag tänkte nog gå och äta. :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

TVÅ dagar kvar! Perfekt till helgen! wooho!

Anonym sa...

Weheey! :P :)

Anonym sa...

HEJ ELIN

Anonym sa...

HEJ AGNES!

Anonym sa...

HEJ ELLLELEINE!

Anonym sa...

vilken föreställning tänkte ni gå på? och lisa då?

Anonym sa...

Den som går 17.45! Fast det går att ändra på om du önskar! Lisa ska se den med sin mamma så hon avstår.