söndag 25 januari 2009

Du och Jag, Petra

I HAVE BEEN CONVERTED AND I AM NOW IN LOVE WITH THE JONAS BROTHERS.

Så. Nu vet alla det. Jag skulle tro att det startade ungefär i torsdags. Jag undvek att plugga matte genom att msn:a med Petra och titta på JB- videor som hon skickade. Denna gjorde det. För att Nick är alldeles adorable och fnissig och och och! *smishes him* (slutet! iih! (men det börjar med en lång bit av Kevin-prat.))

Igår kväll satte jag mig vid datorn med planen att skriva på ett svenska-tal (min kreativitet är alltid bäst sent på kvällen). Men istället fastnade jag på the Jonas Brothers.

Dom är rätt så underbara! Det spelar ingen roll att den största delen av deras fanbase är nutzo. Det gäller bara att hitta sitt eget hörn där man trivs. Man kan börja här.

Det var också förvånande hur många Patd-fans det finns som också gillar JB.
Bara ignorera resten av detta inlägg, jag är säker på att ni har fått tillräckligt av bilder och fangirling på Petras blogg, ahaha...

Photobucket

Det är pinsamt hur snabbt jag faller för någonting så fort THE GAY kommer med i bilden. Jag är patetisk, ja. Nick och Joe är underbara, ja.


ROSA GITARR! HEEE! Nick är så manlig!


Photobucket

Åh, the giggle! ♥

Photobucket


HIS FACE!

Adjö,
dags att faktiskt ladda ner deras musik och se vad jag tycker om den...

4 kommentarer:

palGLOW sa...

Hahahaahahahah vad roligt. Nu blev jag JÄTTEGLAD:D men vad är det du gillar och vem är det du gillar:P? musiken eller bara dem? nick, joe, kevin, bara nick och joe, allihop?:P:P hahahaahahahahahahah de är verkligen underbara. jag hoppas du följer med om de kommer hit:P//petra

Anonym sa...

I LOVE THEM ALL! MOAHAHAAHA! Och jag håller på att lyssna in mig på deras musik... haha, deras första skiva är jätterolig! Nick låter jätteung! Och,ja, jag är en Nick-girl. :D

(johanna och elin tycker nu att jag är jättepinsam)

Anonym sa...

hahahaa vad roligt, jo jag börjar oxå tycke mer om nick, kevin är ju helt ute efter reklamfasen i chatten men joe är fortfarande min älskling:P jag älskar deras första platta! nick hade värsta fantastiska rösten! men andra är oxå väldigt bra. den nyaste är väl sämst men ändå jättebra:P hahah allt är jättebra alla mina kompisar tröttnar på att det enda jag pratar om är...du fattar

Anonym sa...

Band-gay-boys är hot C:

Svengelska lika så.