söndag 11 januari 2009

YEAH I LIKE PETE WENTZ AND HIS VAST EMPIRE OF PRETTY GAY BOYS, WHAT OF IT?????

Tredje inlägget idag, men whatever.

First of all: Detta är mycket lustigt och otroligt sant. Jag har gått igenom det. Kanske inte så mycket med Panic. Men definitivt med Fall Out Boy. Ha ha. Jag vet inte riktigt vart på skalan jag är nu...

Jag måste skriva ett lovtal till på onsdag, om vad som helst. Denna tanke slog mig "Hey, varför inte göra det om FOB? Jag hyllar dom ju regelbundet här iaf!". Vilket på den där skalan skulle sätta mig på "Convert the nonbelievers!". Förutom att jag får fjärilar i magen och börjar rodna när jag tänker på att stå framför klassen och prata om Pete Wentz.... SHAME.

Så, jag gör det om Fall Out Boy.

Eller inte.

Det kommer förmodligen inte att hända, nej.

Vad ska man göra, anyway? Stå där och babbla om hur bra nånting är? NEJ TACK.

Men jag börjar få panik, och att prata om ett band är enklast för mig.

Jag är patetisk.

Whatever. Jag vet inte vad Sverige har för bild av FOB anyway. Hälften av klassen vet säkert inte vilka de är.

I can do it. I mean, they are amazing?

Det här har jag också gått igenom. Hahah.
Pete:
Alla kommer tycka att jag är emo. Vilket jag är. Oh, the irony.
XD

4 kommentarer:

Anonym sa...

på vilket sätt är du emo?

Anonym sa...

*rycker på axlarna*
på det sättet att jag gillar fob. och andra band. jag vet inte vad som gör en emo. om det inte är musiken så är det kanske livsstilen. och jag gillar alla pojkarna i emo-band. :)

Anonym sa...

jag hatar emo bara för att jag inte vet vad det är.

..vi kan starta emoklubb (:

Anonym sa...

du hatar inte emo! och ingen vet vad emo är. det är som alla andra genrer; fuzzy. Vi kan kalla allting för Alternativt istället :D

emo is dead.