söndag 11 januari 2009

Isn't it messed up, how I'm just dying to be him?

Life sucks. (lr iaf skolan)

Men ikväll är det Skins! Jag älskar Skins! En av mina favoritserier.

Den är bara så annorlunda och rolig. Och har så bra karaktärer.

Ungdomserier som är så långt ifrån en vanlig ungdoms liv är alltid bäst.

Som Gossip Girl. Och Skins. Plus, i Skins så pratar alla med de vackraste brittiska accenterna.

Mike Bailey som spelar Sid:


Mwwih jag vill prata så där <3

In other news; Jag tröttnade på mitt hår så jag är nu lockig. :) Det ser roligt ut!

Ett tips: http://toothbrushphotoblog.blogspot.com/ JD Perry från bandet Valencia (är dom nå bra?) tar varje dag en bild med olika teman när han borstar tänderna. Riktigt roligt!

“Fear’s useless,” he tried to explain. “Either something bad happens or it doesn’t. If it doesn’t, you’ve wasted time being afraid, and if it does, you’ve wasted time that you could have spent sharpening your weapons.” - Nick, The demons lexicon av Sarah Rees Brennan.


Remember kids; missa inte Skins halv 11 ikväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

mwwaa han låter som Brunker <3 hihi