lördag 22 november 2008

Bröd, Trycker, Brotha, Crash!

Hej hej

Johanna och Lisa och Elin brukar diskutera saker. Just nu gör johanna narr av bloggen, genom min blåglittriga gosedjursdrake Glen.
Vi var just på bio, Twilight.
Jag vill ha en vampyr. De är coola och mystiska.
"Det handlar inte om tävlingen, det handlar om musiken." - Lisa

Jag... jag.
Är inte trött.

Hej! Vi lyssnar på My chemical romance. Men snart ska jag välja låt! Det är trevligt hos Agnes, för då väljer vi var fjärde låt allihopa och det blir blandat och mysigt. Fast Agnes har förstås inte så jättemycket vi andra tycker om. Men ganska mycket! Överaskande mycket! :D

Nu ska jag välja låt! jag tänkte på en låt jag ville ha förut, men jag glömde det. Stackars mig. Jag gjorde inte narr av bloggen med hjälp av agnes blåglittriga drake! Jag sadde bara med sarkastisk och pipig röst: Jaaah, skriva blogg! Blogg blogg blogg! Inget elakt altså.

IBgossip?! You kiddin me? Hahaha.

Elin ligger och sover på min säng som står mitt på mitt golv. Lisa har sina ben på Elin. Johanna sitter på golver bredvid Lisa och har sina ben på sängen bredvid Elin. Johannas ögon är varma och klistriga. Nu är det Elins tur att välja låt.

Äääähm. Ta inte med det där! Eh.
Har du något att tillägga? Näsborrar.

OOOOJ, en kvinnlig sångerska! Det var något nytt.
Elin drar någon i stjärten!!
Johanna: sluta knöla min stjärt!!

Snart är det jul. Alla berättelser har en björn. Joahnna och jag har en teori: jultomten är en animagus (isbjörn). Troligt va?
Jag har en tiger-skjorta, och Lisa har ett par röda trumpor (som är för små för mig) med Tiger på!!

Glad sommar!

1 kommentar:

Anonym sa...

JAG VILL SE TWILIGHT!!!! Oh, och what en random inlägg...