onsdag 5 november 2008

We all want a party when the funeral ends

Gaaaah! Ibland blir jag galen av att ha för mycket att göra. Då reagerar jag med att sätta mig och skriva blogginlägg istället för att plugga historia.
Fast jag ska varken rada upp allting jag måste göra eller eller gnälla på mer på det i det här inlägget. För det är ju ingen som bryr sig egentligen.

Jag åt middag och mariannekarameller hemma hos mormor och morfar idag.

Och så fick jag mvg på kemin!!!!! MVG! :D
G på matten, med två poängs marginal. Tänk om jag hade fått IG? Rätt många fick det. Allting är för mycket och för svårt!!

Jag har målar naglarna. Silverglitter på höger, grönglitter på vänster (förutom lillfingret, det är blåglittrigt). Fast från början så var lillfingernageln på höger grönglittrig, men det försvann någon gång idag.

Igår var det symfoni som vanligt, och det var roligt. Ungdomssymfonin är cool. På lördag är det konsert i kloster kyrka. Kom och lyssna om du vill.

Och på söndag är det spelning med Gökstensstråket på äldreboendet Strigeln.
Hehe, jag är sexton år men har full koll på ålderdomshemmen i staden. Det är bara för att vi har spelat på äldreboenden så ofta.
Navigatören suger, för där är de snåla. Man får inte ens glass.
Jag är på bild på musikskolans hemsida!! Coolt va?
Pauline's baby är också med på bild =)
Jag vet vad hennes man heter! Det ni! (beakta dock att Pauline's baby och hennes man inte är samma sak!)

Jag vill byta program, men aldrig i livet att jag vill byta skola! Jag älskar klassen, jag älskar undervisningen, jag älskar skolan.
Ja, jag trivs verkligen hur bra som helst på st:Eskil.
I och med att det finns många "alternativa" stilar så är folk väldigt toleranta, vilket skapar en avlappnad och härlig stämning. Och så är det roligt att alla inte ser likadana ut. Och så är det så stort! Det finns så mycket folk!
Jag tycker om folk! (Så länge man inte hamnar liksom mitt i en folksamling, då blir jag smått panikslagen ibland. Förutom på konserter.)

Varför mördar man folk och knarkar om man är en underbar sångare? Ronnie, kom tillbaka! Escape the Fate behöver dig! Det suger att du sitter i fängelse. Du förtjänar det såklart, som fan. Varför skulle du blanda in dig själv i mord?!?!
Sånt kan väl personer som ändå inte gör någon nytta syssla med?

Ja ja, Creig är väldigt bra han också. Men inte som Ronnie. Ingen kan ersätta Ronnie. Jag hatar Ronnie.

Bara för det ger jag er Bob och Gerard istället. Varför ser du så chockad ut Bob?


Hihi, Bob försökte publicera Gerards adress på deras officiella blogg-thing på hemsidan, men datakillen som sköter sidan ändrade den till en falsk adress. Bob tyckte att det var synd.
Förresten så har Bob problem med sina handleder! Han kommer inte kunna spela trummor så mycket som förut! Hur ska det gå? Han sa att han måste trumma lösare och om-arrangera trummorna. Men det blir ju mesigt att trumma löst! De borde skaffa sig en ny trummis. För bandets bästa.
Förresten så sa Bob att Frankie har 27 hundar. Jag vet inte om jag tror honom, det verkade vara ett lite halvflummigt inlägg.


Dagens låt? Äsch, jag kommer inte på nån just nu.
Eller jo,
No sympathy for the dead
- Escape the Fate (gamla skivan, med Ronnie!!)

7 kommentarer:

Anonym sa...

GAAAAAH!!!!! Det verkar som om alla vill byta ifrån IB till nån annan program! Jag kommer vara den sista kvar på IB om tre år!!!! Och med "alternativa stilar"... näääh, jag säger inget. Men däremot, "en avSlappnad och härlig stämning"... Du menar väl när jag gått hem, eller hur? ^_^

Anonym sa...

Ja, jo, jag menade när du gått hem. Glömde skriva det bara.

Varför måste du alltid kommentera bortglömda bokstäver?

Hmmmm, det var något viktigt som jag tänkte säga, därför skrev jag en kommentar, men nu har jag ingen aning om vad det var. :s

Anonym sa...

Just det, jag tänkte bara påpeka att det är inte är bra för mig att vara oaktiv på bloggen, för då skriver jag jäääättelånga inlägg när jag väl skriver nåt. oops.

Anonym sa...

nä, det är bra att skriva långt?

Och ronnie har dödat nån?!?? shieet! Vem då?

Anonym sa...

en artonåring. Fast det var inte han som sköt, han var bara "medhjälpare". Fast han var knarkare också. Så han hör hemma i fängelse. Jag älskar honom som sångare och hatar sättet att svika alla fans på.

Anonym sa...

wow, yeah...

medhjälpare? asså, var det hela planerat och så? eller var dom höga och allt vart fel blah blah?

Anonym sa...

jag vet faktiskt inte, jag kanske ska ta reda på lite mer detaljer. Men chanses att åtminstone Ronnie var hög är rätt stor. Jag vet inte om det var planerar. Eller, antagligen inte. Eller? Vet ej!