tisdag 25 november 2008

Fail

Sorry for spamming this blog with worthless posts!
I don't even have anything to say!

....other than that I'm sick of school right now!

Jag har inte ens börjat på biologiuppsatsen som ska lämnas in i morgon. Vi får väl se om jag gör den imorgon eftermiddag.
What the hell is wrong with me??
I'm just sitting around doing nothing! Where has geek-Agnes gone? I haven't seen her since school started!
All right! Let's do a time table for tomorrow! I have incredibly much to finish tomorrow! I just NEED to do it, or I'll be screwed in biology.
I'll spend this night drawing the time table, and tomorrow night following my time table!

Hehheeh.
Jag lyssnar på Nickelback's Rockstar.

I wanna run away somewhere!
I don't wanna give a shit!
I wanna run away and drop out and get no job and live on socialbidrag and just hang around like some kind of ... of... drop-out!

Yesss.
I need to discuss my situation with the SYV. Maybe things will get better next year, when I get to choose my subjects.
Fuck physics!

Also, I'm soooo tired since I didn't sleep much this night.




De drabbade samman i kärlek och gav varandra ödet.


...jag vill ha någon att ge mitt öde till, så att jag slapp bära ansvaret

EDIT:
Gerard Way ska bli pappa!



Edit 2:
Den vill jag ha!

6 kommentarer:

Anonym sa...

ush push skolan! jag orkar inte heller med den! Men att hoppa av låter ju lite väl drastiskt. Jag flyter med på fjuttiga G:n istället :D

vad är det där citatet ifrån?

Anonym sa...

harry martinssons "nässlorna blomma".

jag kan inte direkt förklara varför jag reagerade så starkt på det. Men när jag först läste det så blev jag sittandes i flera minuter med just den meningen i huvudet. Den berör på mig på något sätt.

Anonym sa...

haha okej. jag förstår den inte riktigt.

whoho, pappaa!! baby! :D

Anonym sa...

jäkligt cool bas asså.

Anonym sa...

jag vet inte heller om jag förstår det xD men jag tycker att det är väldigt vackert :)

eller hur? jag vill HA DEN!

Anonym sa...

IIIIIIHH :D du måste ha den ju =) jag vill också ha. FETT snygg den var :)