söndag 23 november 2008

I won't marry you, there's too much to do

USCH!

USCH på mitt liv just nu. USCH på imorgon! Engelska tal och kemi prov och inget av de känner jag mig särskilt förberedd på!

Idag har jag handlat kläder! Byxor, vantar, halsduk, tjocktröja, t-shirt. Woho! och strumpor!

Gud, vad jag hatar tal. Gosh, varför har jag om Razia's Shadow för? Jag kommer aldrig kunna lyssna på skivan igen! Allt kommer vara förstört! Fuck!

Men jag har inte tid att hitta på nått annat. För jag måste plugga på kemi också.

*känner mig misslyckad*

meh, skärp dig! antingen får jag fan börja plugga lite bättre eller så får jag sluta oroa mig så mycket för skolan. Ja, jag kommer få G på provet imorn. Vem bryr sig om jag inte får mer än g i slutbetyget. Ingen annan än jag, så nu lägger jag ner. Meh.

Inga kommentarer: