tisdag 25 november 2008

Twitter

Hej, är det nån som vet hur man använder Twitter?
Jag är förvirrad, jag fattar ingenting.

Jag har lite huvudvärk, men det är inte så farligt.

Idag vaknade jag tjugo över åtta. Svenskan började halv nio.

Vi har en nia i vår klass den här veckan. Han heter Jocke och han tänker söka till IB nästa år. På lunchen idag låtsades han bli äcklad av sin haldsduk, då jag påpekade att han råkade doppa fransarna i sin mat. Han slet av sig den och slängde den på golvet och stirrade på mig. Han påstod att det inte fanns något som var så äckligt som mat på kläder.
Fast han bara fejkade och det tog ett tag att komma underfund med det. Jag måste säga att han är en förträfflig skådespelare. Vi skrattade jättemycket åt honom för det där var faktiskt en väldigt konstig och rolig sak att göra.

Mina händer är kalla.

Twitter, jag blir galen på dig, jag förstår dig inte!

3 kommentarer:

Anonym sa...

oooh, jag älskar twitter! jag har ingen aning om hur man gör! ooh, ska du skaffa twitter?

och haha jocke!

Anonym sa...

Jag tror att jag redan har skaffat. men jag fattar ingenting! hahaha! Hjälp!

Anonym sa...

Jag vill oxå skaffa!! Hur kommer det sig egentligen att du nu har? Finns det nått sätt att sen pluppa in våra twittrar här på bloggen? för det vore neat!