söndag 2 november 2008

Du küsst so geil Berlin.

Hallå! Nu är lovet nästan slut. Det är piss.

Wow, I have a shitload of money! Jag fick nyss lite över 3oo spänn av farmor. Underbart! Jag har typ 600 kr löst nu. Vad ska jag göra för dom?

Här får ni lite bilder från Berlin:
Photobucket
Johanna och Elin äter nudlar och dricker cola. Vi hade precis gått på stan. Jag köpte en skjorta.
Photobucket
Framfor Berliner dom. Johanna jobbade denna skväll så vi lekte turister själva.
Photobucket
Johanna träffade Robbie Williams. Eller ja, vi var på Madam Tussauds. Vi träffade många trevliga personer. Johanna la handen på Beyonces rumpa. Elin insåg att hon var kort när hon stog brevid Bill Kaulitz.
Photobucket
Detta är en tjej vars namn uttalades Rei-ess, min syster och hennes pojkvän Chris. De var mycket trevliga. Rei-ess är spansk och Chris engelsk. De bjöd på öl.
Photobucket
Vi såg Berlin muren/East side gallery. Det regnade. Jag har min systers paraply i handen, en mycket tragisk och trasig sak. Man kan se att den har en lite lustig form.
Photobucket
Vi var på zoo! Det var roligt.

Om du skulle vara intresserad så finns alla mina bilder från resan här.

Har jag något mer att berätta? Vi åt sushi. Elin tog en bit, vegetarisk till och med, och tyckte det var jätteäckligt. Jag tycker det är jättegott!

Adjö på er! Hoppas ni har haft ett trevligt lov.

3 kommentarer:

Anonym sa...

fina bilder =)

Anonym sa...

cool!!! ni måste ha haft jätteroligt i tyskland oxå!!!

Anonym sa...

du är lik din syster :) när jag kollade snabbt så såg det ut som du :P jag visste inte att tussauds eller hur det nu stavas fanns i tyskland :P