onsdag 26 november 2008

You with the sad eyes

Idag kom jag och Lisa typ en och en halv timme för tidigt till skolan. Det var egentligen halvklass, men det hade vi glömt. Men nu får vi börja senare på fredag istället och det är bättre så det gör inget.
Nu har vi kemi och vi tittar på en film med en gubbe som pratar mycket. Han har haft sönder en kruka. Filmen är tråkig. Oj. Det är osynkat. Gud vad irriterande. Han har en ljusljusbrun kavaj på sig. Det är fult.

Vi har skrivit önskelistor. Det är roligt. Och fint. Min önskelista har en istapp på sig. Det är mycket fint.

Iknäll ska jag, Johanna och Lisa gå på bio och se "Låt den rätte komma in". Den verkar bra. Hoppas den är bra. Fast min syster säger att den är sämre än Twilight.

Jag vill se nästa Twilight film. Igår läste jag att den kommer ut nästa år. Jag vill se. Fast böckerna var mycket bättre. Fast Edward är väldigt söt i filmerna också. Fast han är ännu sötare i böckerna.

Nu är det tjugo minuter kvar på lektionen. Fast filmen är nog slut snart för han berättar om den sista bindningen nu. Han har skägg. Inte tomteskägg, men om han sparade ut det lite till skulle han se ut som en tomte. Han skulle nog passa bra som det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

det var en kopp!!!

Anonym sa...

Vare!? Oh no. :( Fast det var fult motiv på den iaf!

Anonym sa...

Edward är ett så otroligt fint namn