fredag 14 november 2008

The real reason Anakin Skywalker went all darkside is because Spencer wouldn't go to prom with him.

Hejsan!

Vi har ny soffa! Nyss kom det några och lämnade av den hit, :P Den är mörk och hård men ganska skön. Ganska fin också. Om man gillar soffor.

Idag råkade jag läsa en spoiler till det nya Supernatural avsnittet D: Men inte visste jag att det skulle stå nånting om det i en kommentar till ett inlägg om Pete Wentz. Usch, så förskräckligt!

På tal om Pete Wentz och ingenting alls, så läste jag nyss Fun facts about bandom boys. Haha, jag läste dom när jag precis börjat gilla Panic at the Disco och då förstod jag inte hälften av facts-en. Det finns flera riktigt riktigt roliga med, som;

Spencer Smith started playing the drums so he'd have something to bang besides your mom.

There is no such thing as global warming. Brendon Urie was sick of being rained on, so he turned up the sun.

When Brendon Urie falls into water, he doesn't get wet. Water gets Brendon Urie.

Jon Walker started playing bass because it has the word ass in it. True story.

Mikey Way made a Milky Way bar cry one time, because Mikey is sweeter.

Frank Iero once snuck around a Walmart for 45 minutes, taking the colored crayons from one box and trading them for the black from every other box, just so Gerard Way could have a box full of black crayons.

If you listen to G.I.N.A.S.F.S. backwards, it's actually a song about how much Pete loves Patrick. Oh wait, shit, that's when you listen to it forwards.

Ugh, för många exempel. Här ta ett till: Jon Walker's smile is actually the cure for the common cold. För att jag skulle behöva en Jon Walker just nu. *snorar* Förskylning suger.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag skrattade åt ass-grejen xD den var roligast =) jag var tvungen att slå upp crayons.