torsdag 27 november 2008

Please take me back

Jag vill inte gå och lägga mig! vill inte vill inte vill inte. Puschi, sova är ett sånt slöseri med tid, yes.

Jag pratar med Petra på msn. Hon är trött men besatt av tv-serier. :D

Jag hade en obehaglig dröm om får. Jag kan inte beskriva den. Men jag har en känsla av att det inte var första gången jag drömde denna dröm.

Jag är besatt av Fall Out Boy. Deras album Folie a Deux släpps den 15:e December. Jag längtar! För de låtar jag har hört är ganska så underbara! Och här kan man höra snuttar av flera låter och ååh. Särskilt åt "20 dollar nose bleed" (2.48) med Brendon Urie för den låter underbart poppig. Alla andra låtar låter så maffiga. Vilket också är underbart. Men åh Brendon och Patrick Stumps röster tillsammans. Det är heaven! <333

Jag, Johanna och Elin fick MVG på våra filmanayser. Ah, vi är så duktiga.

På annandagen fyller morbror Lars år, och då har han bjudit oss på ett dygn i Stockholm! Vi ska på opera! Hahah, det känns nördigt, spännande, tråkigt, roligt, coolt. På Tosca.

Haha, detta var den första Fall Out Boy- bilden jag sparade på min dator:


Bara för att jag diggade Pete's Gryffindortröja. Nu får Patrick's pose mig att tänka på Jared Padalecki. XD

1 kommentar:

Anonym sa...

ååh, jag har aldrig gått på opera! *avundsjuk*