lördag 15 november 2008

I dont know much about classic cars, but I got a lot of friends stuck on classic coke

Hallå! Usch, varför är jag uppe så här sent? jag var visst inte trött alls idag.

Agnes och jag hade nyss en lustig konversation om Pete Went's peen-pics. Haha. Nakenbilder som läcker ut är underhållande saker. (har du inte sett dom? Vill du se så kan google lätt hjälpa dig.)

ELLE: Well, admittedly, like millions of others, I’ve seen these photos. But if a picture of your penis is going to get leaked online, you could do much worse than yours.

PW: Oh, thank you. I appreciate that. But at the time, I wanted to find a cave and hang out there for the rest of my life and be a cave painter and eat dirt.

Jag beundrar Pete för att han är så jävla cool trots att hela världen har sett hans penis. <3

En annan nyhet är videon till Forgive Durden's Life is looking up släpptes idag. Videon är inte så bra, men låten är underbar. (Ni har väl laddat ner albumet? Finns några poster ner.) Här är den ifall ni är intresserade. :)

Och jag fick nyss veta att i slutet av Patd's That Green Gentleman så kan man om man skruvar upp volymen höra Brendon sjunga "I'm so high". Haha! Särskilt roligt eftersom That green gentleman = pot.

Nu ska jag fasiken sova!

Inga kommentarer: