tisdag 25 november 2008

I guess it's nobody's fault now but my own

Jag insåg nyss att killen som spelar Marc i Ugly Betty heter Urie i efternamn. Huh!

Se, om jag hade haft twitter så hade jag kunnat skriva det där! men det har jag inte, så istället måste jag göra ett helt blogginlägg som sällskap till den den där meningen. :D Ska vi skaffa twitter?

Hm... Ikväll är det House! Det gör mig glad. :D

Phantom Planet är på "indefinite hiatus". Det gör mig ledsen. Fast inte så, för jag gillar inte ens deras nya stuff. Sångaren är väldigt snygg. Jag vet inte hur man uttalar hiatus.

Idag har jag haft på mig mina nya lila byxor och mina färgiga skor. Jag har känt mig som Gabe Saporta. För han har ägt ett par lila byxor. Och han brukar ha lustiga skor.

Adjöken!

EDIT:


Urglur, why is he so beautiful? I wanna look like that :(

(lol at the randomness of me posting a bill kaulitz picture)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bill=vackerhet

jag önskar att tokio hotel var jättebra så att jag kunde fangirla dem en massa! För de är så sööta så jag vill älska dem! (i alla fall Bill!!!)

Anonym sa...

OMG jag vet inte heller hur man uttalar hiatus! jag har alltid undrat!?!?

I double-lol your randomness.