lördag 29 november 2008

Live in Chicago <3

o-ma-gaaaah.

Irslurgaphum. Så, Panic's live dvd har släppt i vissa länder. Typ Tyskland. Och screencaps och gifar börjar sväva omkring. I want it soooo bad.
Photobucket mer här.
Bden skating. omg. want. so. bad.

Shit. *djupa andetag*. Och jag som hade bestämt mig för att vänta till den 15:e då Folie a deux släpps. Jag vet inte om jag kommer klara det längre.

Jag hade verkligen verkligen bestämt mig. För liksom, nya låtar > backstage material. Eller? Guh. Panic at the disco > Fall out boy.

Ändå. Äsch. Jag ska vänta. Men Elin du skulle väl beställa den? Den 3:e. Eller köpa den, vem vet, den kanske kommer till Eskilstuna?

Jag har laddat ner alla låterna. Dom är bra. :) Haha, jag har laddat ner massor med musik idag. Över hundra låtar. Dom kommer aldrig få plats på min ipod.

Vi tittade på Nightmare before christmas hos Agnes idag. Den var väldigt bra :D

... everything goes according to plan JAZZ HANDS I'm the new cancer ...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ska beställa! Nah, den kommer nog inte till Eskilstuna? Tror du?