onsdag 12 november 2008

Sinen olat etana (ursäkta min stavning)

Jag kom just hem från en "kammarkonsert". Det var lite långtråkigt, men folk var duktiga. Jag var inte så duktig, för jag fick hjärnsläpp på sista låten och råkade glömma bort en bit av den. Men det gjorde nog ingenting.

Oj, vad lite jag hade att säga.

Nåväl.

Jag har räknat ut att hittills på denna blogg har 68 av 106 (63%) av inläggsrubrikerna varit på engelska. Lite mystiskt eftersom vi alla fyra har svenska som modersmål.

Tack för mig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är mycket engelska i samhället nuförtiden. Oj, nu låter jag som en gammal människa, jag är inte så gammal, haha du är en vecka äldre än mig xD Okej det här blev konstigt, hej då!

Anonym sa...

Äch, citat äger! erom på engelska så erom.

Anonym sa...

"tack for mig" ^_^ wonder where that came from?

Anonym sa...

Sinä Olet Etana, det var nästan rätt :P jag såg inte ens rubriken förut haha