tisdag 11 november 2008

Det gick ju inte så bra för honom

Hejsan!

Nu sitter jag och väntar på att mitt utvecklingssamtal ska börja. Jag har tråkigt!

Idag skulle vi berätta lite om våra filmanalyser. I min grupp var jag, Ida M, Markus och Josefin med. Markus pratade jättalänge, alltså jag menar en otroligt lång tid, typ trekvart! Vi andra tog runt 10 minuter. Det var roligt, jag tror inte att han insåg det!

Nu börjar det om 10 minuter!

Jag borde packa ihop och springa och slåppa mina föräldrar!

Dagens låt: Toothpaste Kisses - The Maccabees

5 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha ha ska du slåppa dina föräldrar?

Anonym sa...

haha, reagera också på de XD

Anonym sa...

jag ska också ha utvecklingssamtal snart. =/

Anonym sa...

Ida M är det Magnusson?

Anonym sa...

NÄE! Hon heter nått finsk i efternamn tror jag!