söndag 23 november 2008

Butterflies with pistols

Bara så att du vet:

Vid ICA Slagstas entré finns en stor skylt med text på. Det är ett meddelande från deras nya .. öh.. "handlare" eller what ever hans proffesion är. Och vet ni vad det står!? det står: f.r.o.m ! ! ! !

HAHAHAHA fail ? Jag borde anmäla honom till Sperber.


Åh nej!! Jag är på dystert humör. Jag hatar dystert humör! Jag som har varit glad i typ två veckor nu! (förutom konsert-grejen, grrrrrrr! jag behöver den där konserten, som en liten utflykt från verkligheten)
Bläh. Helt plötsligt så känns allt så hopplöst igen. Det är lite krämmande.

Vi får väl se om ett inrutat liv hjälper. I morgon tänkte jag skriva ett schema för nästa vecka. Eller, jag tänkte göra det idag. Men allt blev plötsligt hopplöst så jag orkade inte ta tag i det. Jag orkade inte ta tag i pluggs heller. Det enda jag gjort är läst ut svenska-boken, men inte svarat på frågorna eller skrivit en resumé om den. Jag har mest bara suttit här och inte orkat något alls.
Hjälp, spanskaprov imorgon. Jag har inte ens tittat åt spanska på en vecka. Förutom att närvara på lektionerna. Observera närvara, inte så mycket mer. Sist fick jag G, men då tittade jag igenom allt dagen innan. Så IG imorn?

Men jag håller med Lisa. Vad är det för mening med att oroa sig över skolan när jag inte pluggar? Jag får väl skylla mig själv! Antingen så får jag börja plugga ordentligt, eller så får jag sluta panika!

Jag sätter allt mitt hopp till rut-schemat. Det är nog min sista chans.
Hahahha, det låter som att jag är ett spykfall, som måste schemalägga dagarna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha spyk-fall:)

Anonym sa...

HAhahaha ojdå