söndag 2 november 2008

Then why am I laughing?

.
"The supreme irony of life
is that hardly anyone
gets out of it alive."
...................................................-- Robert Heinlein
.
Här sitter jag och sover inte fast klockan är halv tre. Jag skriver ett tal nämligen. Det går sådär.
.
Och så pratar jag med Jacobs släkting och Robin på bilddagboken.
Och lyssnar på Saves the Day. De är bra.
.
Jag har städat mitt rum nu. Men jag kan tyvärr inte dammsuga, för Alice har gått och lagt sig. Klokt gjort.
.
Jag önskar att jag och Alice alltid var ensamma hemma på helgerna. Det är underbart. Imorgon ska vi äta stekt potatis till frukost. Idag åt vi muffins till middag.
.
Jag suger. En smått oroväckande tanke, men ack så sann.
.
Dagens låt: Desert Song
....................- My Chemical Romance

Inga kommentarer: