fredag 7 november 2008

Everything is Illuminated

Visste ni en sak? Jo, Johanna är en bajsbrun kanin. Det är sant! Från början var jag också chockad, men sen så insåg jag att jag alltid hade vetat det. Inners inne.

Så, nyss hade vi kemiläxförhör. Jag hade med störst sannorlikhet mer än hälften fel. Men det gör inget för vi blir inte betygsatta, och nu kan jag nästan alla frågorna. Så jag har iallafall lärt mig någonting.

Lisa retas. :( Det heter länkar, inte linkar.

Snart kommer vår rektor hit för att prata. Det är lite sorgligt för när någon säger rektor så tänker jag direkt på långt svart burrigt hår, högklackat ( klick-klack-klick-klack) och luddiga kavajer. Men sen så inser jag att vi inte har någon sådan rektor längre. Då blir jag lite ledsen.

Vi har fortfarande halloween dekorationer i taket här i klassrummet. Det är fint. Det var jag, johanna och Lisa som satte upp det. Vi är duktiga.

Idag ska vi leka med Agnes. Det ska bli roligt. :)

Nu tänkte jag skriva en svanska analys, det är också roligt. Jag tycker om Svenska.
Hej då.

Dagens låt:
Pink Floyd- Hey You

Inga kommentarer: