onsdag 19 november 2008

Lady, where has your love gone?

Idag har vi haft en soft dag. Sen skulle vi plugga Kemi, men mest åt vi godis.

Elin ritar en vattenmolekyl med hjälp av vatten på golvet.
Johanna: Okej, men vad är det där?
Elin: Duh, det är ju vatten!

Det är fortfarande okänt vad hon syftade på.

Idag hade jag på mig en Arctic Monkeyströja på mig. Jag blev inspirerad och nu har jag lyssnat igenom alla arctic monkeyslåtar jag har. Det är 40 låtar, fast en är trasig och tar slut efter 15 sekundah.

DET PLOGAR! Juljuljul och vinter! Wiee!

Nu hjälper vi varandra med engelskan över nätet. Det går bra men jag tröttnade och drog mig ur för att tag sen.

Och nu en bild, bara för att den är rolig och inte har något att göra med vad jag har skrivit:



1 kommentar:

Anonym sa...

ack så sant